108 kez görüntülendi
Fen Bilimleri kategorisinde tarafından

1 cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Çaya şeker attıktan sonra karıştırılmanın nedeni, şekerin çayda çözünmesini ve çayın tatlanmasını sağlamaktır. Şeker, çayda çözünmez, yani hal değiştirmez. Sadece eriyik bir hale gelerek çayla bir karışım oluşturur. Bu karışım, çayın içinde eşit olarak dağılmaz. Şekerin çoğu, çayın dibinde kalır. Bu yüzden, çayı karıştırarak, şekerin çayın içinde homojen bir şekilde yayılmasını sağlarız. Böylece, çayın her yudumu aynı tatlılıkta olur. Bu da, çay içerken bize keyif verir.

Onlineodev.com'a hoş geldiniz! Okul derslerinizdeki ödevleriniz ve anlamadığınız konular için aradığınız hızlı ve doğru cevapları burada bulabilirsiniz.

Türkiye Geneli Online Deneme Sınavlarına Katılın.

...