Bu sorunun cevabı hayır olacaktır. Çünkü kâğıdın en küçük yapısı, elinizle bölebileceğinizden çok daha küçüktür. Kâğıdın en küçük yapısı, kâğıdın temel bileşeni olan selüloz molekülüdür. Selüloz molekülü, çok sayıda glikoz molekülünün birbirine bağlanmasıyla oluşan uzun bir polimerdir. Glikoz molekülü ise, karbon, hidrojen ve oksijen atomlarından oluşan basit bir şekerdir. Bu atomlar, moleküler bağlarla birbirine tutunurlar. Bu atomlar, moleküler bağlarla birbirine tutunurlar. Bu nedenle, kâğıdı en küçük yapısına ayırmak için, moleküler bağları kırmak gerekir. Bu da, elinizle yapabileceğinizden çok daha yüksek bir enerji gerektirir.