146 kez görüntülendi
Kimya kategorisinde tarafından

1 cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

İyonizasyon, gaz moleküllerine yüksek enerji verilerek elektronların atom çekirdeklerinden koparılması ve böylece yüklü parçacıklardan oluşan plazma hâlinin oluşmasıdırİyonizasyon için gerekli olan enerji, ısı, elektrik akımı, lazer ışını veya elektromanyetik radyasyon gibi çeşitli kaynaklardan sağlanabilir

Deiyonizasyon ise plazmanın ısı vererek gaz hâline geri dönmesidirDeiyonizasyon sırasında elektronlar atom çekirdeklerine tekrar bağlanır ve yüksüz moleküller oluşur.

Onlineodev.com'a hoş geldiniz! Okul derslerinizdeki ödevleriniz ve anlamadığınız konular için aradığınız hızlı ve doğru cevapları burada bulabilirsiniz.

Türkiye Geneli Online Deneme Sınavlarına Katılın.

...