131 kez görüntülendi
Türkçe kategorisinde tarafından

1 cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Bağlaç olan “ki”, ayrı yazılır. Örneğin: “bilmem ki”, “demek ki”, “kaldı ki” gibi ifadelerde “ki” bağlacı ayrı yazılır. Türk dili, dillerin en zenginlerindendir; yeter ki bu dil, şuurla işlensin. Ayrıca, şüphe ve pekiştirme göreviyle kullanılan “ki” sözü de ayrı yazılır. Örnekler:

  • “Ders bitti, zil çaldı mı ki?”
  • “Seni öyle göreceğim geldi ki.”

Bu yazı 12 Şubat 2019 tarihinde yayımlanmıştır.

Onlineodev.com'a hoş geldiniz! Okul derslerinizdeki ödevleriniz ve anlamadığınız konular için aradığınız hızlı ve doğru cevapları burada bulabilirsiniz.

Türkiye Geneli Online Deneme Sınavlarına Katılın.

...